Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Olympijskou kampaň Coca-Coly odvysílá v Česku hudební televize Óčko

Televize Óčko dostala exkluzivní práva pro Česko k odvysílání projektu Move to the Beat společnosti Coca-Cola, který má za cíl inspirovat mládež celého světa, aby poznala olympijské hry a sportovce jinak.

„Olympijské hry, které podporujeme již 84 let, chceme poprvé opravdu přiblížit hlavně mladým lidem,“ uvedla Daniela Paličková, PR manažerka společnosti Coca-Cola v České republice.

První ze součástí projektu je seriál o vzniku olympijské hymny Anywhere In The World, kterou zadání Coca-Coly složil britský DJ, skladatel a držitel Grammy Mark Ronson. Seriál poběží do 29. července.

Druhou částí je vysílání Coca-Cola Beat TV, třicet minut aktuálně z Londýna, které přiblíží atmosféru olympijského Londýna z pohledu fanoušků, návštěvníků, celebrit či sportovců. Poprvé se na obrazovce objeví 30. července ve 22 hodin.

Současně se zahájením olympiády začne Óčko vysílat medailonky našich olympioniků, partnerem cyklu je Samsung.