Omnicom Media Group přivádí do Česka agenturu Hearts & Science

Nový tým se zaměří na poradenství a na propojování disciplín marketingové komunikace.

Tým Hearts & Science. Foto: Jan Emler

Jerguš Slota (uprostřed) se zakládajícím týmem Hearts & Science. Foto: Jan Emler

Komunikační skupina Omnicom Media Group představila českému trhu novou agenturu Hearts & Science. Ta vznikla v roce 2016 v USA jako specializovaná agenturu pro globálního klienta Procter & Gamble, v Česku se ovšem tým mediálních stratégů a konzultantů zaměří na marketingové poradenství klientům ze skupiny i dalším, zejména lokálním firmám. Konkurovat tak chce velkým konzultačním společnostem, na něž se dosud marketéři s komplexními marketingovými výzvami obraceli především.

„S rozvojem nových digitálních kanálů, fragmentací cílových skupin a nárůstem objemu dat v posledních letech se komplexnost řízení marketingu zmnohonásobila. Marketingoví ředitelé, kteří se chtějí v tomto novém prostředí orientovat, hledají partnera, který jim pomůže řešit otázky a problémy přesahující jednotlivé marketingové disciplíny,“ uvádí Jerguš Slota, který působí v čele nové agentury jako managing director. „Naší výhodou je, že uplatňujeme agilní přístup menšího týmu v modelu butikové konzultační firmy v kombinaci s výjimečnými talenty jeho jednotlivých členů a širokým zázemím a veškerými nástroji a daty celé skupiny,“ prohlašuje Lucie Hrachovská jako deputy managing director.

Slota se v marketingu pohybuje 12 let, většinu času působil ve skupině Publicis Group, mimo jiné jako managing director agentury Zenith, později jako business development director. Hrachovská pracuje v marketingu osm let, v minulosti jako client service director pro klienta L’Oréal a dosud na pozici global strategy manager globálního marketingu automobilky Škoda.

Hearts & Science sídlí v kancelářích Omnicom Media Group na Pražského povstání, kde má úzce spolupracovat s dalšími agenturami a týmy ze skupiny. Už dnes kooperuje na několika projektech s klienty z řad retailových řetězců, finančních institucí či e-commerce. Dodává komplexní marketingové a komunikační strategie, obhajobu marketingových i mediálních rozpočtů nebo nestandardní obsahová řešení.