
Káva Viva sítě OMV je nyní nabízena ve fairtrade podobě
Síť čerpacích stanic OMV se rozhodla změnit konkurenční strategii a být první v oboru, kdo udělal krok v tomto směru k lepším vztahům s dodavateli. Společnost zahájila spolupráci s Fairtrade International v ČR a Slovensku, od konce března začala nabízet faitrade kávu ve svých občerstveních Viva Café. „Partnerství s Fairtrade neznamená jen novou nabídku kávy, společnost OMV ho podpoří celou řadou dalších aktivit. Kampaň bude v ČR masivně podpořena přímo na čerpacích stanicích, na webu i Facebooku OMV, probíhá rovněž spotřebitelská soutěž o kávu a kávovary. Mimo čerpací stanice oslovíme široké spektrum zákazníků prostřednictvím rádiové kampaně, standardní tištěné reklamy a na hlavních tazích po celé ČR řadou billboardů“, popisuje kampaň marketingový manažer OMV v ČR Michal Janda. Čerpací stanice se kromě jiného zapojí do celostátní kampaně „Fandíme Faitrade“.
Fairtrade káva mi přijde jako absolutní standard, tudíž samozřejmě s tímto tahem souhlasím. Vypil jsem u benzínek za život hodně kafe, ale teď už to nedělám. Dovolím si přesto (proto…) jednu obecnější poznámku (která se netýká specificky OMV). Skutečný fairtrade je pro mne osobně více, než jen to, zda dělníci na plantáži nebyli bičování místním nenažraným plantážníkem. Patří tam i takové maličkosti, jako například to, zda personál na benzínce nešidí, nedává do kávovarů místo značkové kávy bukvice z ukrajinského diskontu a podobně. Až tohle provozovatelé čerpacích stanic zvládnou, budu si tam kafe zase kupovat.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
