V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

OMV prodává opakovaně použitelné porcelánové kelímky na kávu

Porcelánové kelímky na kávu z OMV

Porcelánové kelímky na kávu z OMV

Na čerpacích stanicích OMV v jejich obchodech Viva je možné od začátku října koupit kávu v opakovaně použitelných porcelánových hrncích namísto jednorázových papírových šálků. Používání nových hrnků má přispět k ochraně životního prostředí. První kávu do nich dostanou zákazníci zdarma, hrnek si nicméně musejí zakoupit. Jeden stojí 199 Kč. Porcelánové hrnky mají objem 0,4 l a mají tvar klasického kelímku.