Kvůli střetu zájmů musel z ČT odejít producent aktuální publicistiky Stanislav Brunclík, píše Euro.

Ondrášovka oslovila Flow Media, chystá kampaň

Agentura má vytvořit nové “Já Ondrášovky” a oživit její komunikaci v sociálních sítích.

Ondrášovka pracuje s jednoznačnou barevnou odlišitelností

Ondrášovka pracuje s jednoznačnou barevnou odlišitelností

Digitální agentura Flow Media se stala partnerem pro digitální aktivity producenta minerální vody Ondrášovka. Plánuje totiž komunikační kampaň zaměřenou na oslovení mladší cílové skupiny. Ta bude zahrnovat komunikaci na sociálních sítích podpořenou placenou inzercí.

“Společně jsme vytvořili nové Já Ondrášovky,” tvrdí Jakub Rož, chief executive officer agentury Flow Media. “Z láhve Ondrášovky jsme vytvořili jakousi personifikovanou bytost, která všechno dění kolem sebe komentuje a hovoří o sobě v prvním pádě.” 

Podle generálního ředitele společnosti Ondrášovka Libora Duby není možné splést si v regálu Ondrášovku s jinou minerální vodou, jelikož je na první pohled barevně rozpoznatelná. Podobnou výhodu chce podle jeho slov získat i na sociálních sítích.

V tuto chvíli pracuje Flow Media spolu s Ondrášovkou na nové podobě jejího profilu na Facebooku a Instagramu a na celkovém konceptu nové komunikační strategie.