Digitální agentura Flow Media se stala partnerem pro digitální aktivity producenta minerální vody Ondrášovka. Plánuje totiž komunikační kampaň zaměřenou na oslovení mladší cílové skupiny. Ta bude zahrnovat komunikaci na sociálních sítích podpořenou placenou inzercí.
„Společně jsme vytvořili nové Já Ondrášovky,“ tvrdí Jakub Rož, chief executive officer agentury Flow Media. „Z láhve Ondrášovky jsme vytvořili jakousi personifikovanou bytost, která všechno dění kolem sebe komentuje a hovoří o sobě v prvním pádě.“
Podle generálního ředitele společnosti Ondrášovka Libora Duby není možné splést si v regálu Ondrášovku s jinou minerální vodou, jelikož je na první pohled barevně rozpoznatelná. Podobnou výhodu chce podle jeho slov získat i na sociálních sítích.
V tuto chvíli pracuje Flow Media spolu s Ondrášovkou na nové podobě jejího profilu na Facebooku a Instagramu a na celkovém konceptu nové komunikační strategie.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
