V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Ondřej Tomek ovládl internetovou agenturu Effectix.com

Někdejší zakladatel Centrum.cz, nyní investor Ondřej Tomek navýšil podíl v agentuře pro internetový marketing Effectix.com na 53 %. „Je to jeden z prvních úspěšných kroků k cíli, který jsme si předsevzali, a to vstup Effectixu na burzu,“ prohlásila šéfka agentury Kateřina Holnová.

Firmu v dubnu 2009 zakládal David Bauckmann, v listopadu v ní Tomek získal 43 % a Bauckmann s Jaroslavem Křížem si rozdělili po 28,5 %. Nyní má Tomek 53 %, Bauckmann 23 %, Kříž 19 % a šéfka Holnová 5 %.

V roce 2011 (zatím poslední vykázané výsledky) společnost utržila 34 milionů Kč, provozní zisk činil necelý 1 milion Kč. Kumulovaná ztráta za první tři roky fungování (2009-2011) činí téměř 7 milionů.

Tomek také loni investoval do Safetica Technologies (23 %), měl podíl v Netretail Holding (Mall.cz), už dřív získal 25 %, respektive 34 % firmy Motejlek.com provozující stejnojmenný portál (peníze údajně šly jen na osobní potřebu zakladatele portálu Miroslava Motejlka). Měl zájem také odkoupit zpět Centrum Holdings, než ho získal Zdeněk Bakala.