Online aktivity Premium Media Group řídí Kavalír

Robin Kavalír nastoupil na pozici head of digital, předtím pracoval v Burdě či v Economii.

Robin Kavalír

Robin Kavalír

Do vydavatelství Premium Media Group nastoupil začátkem srpna na pozici head of digital Robin Kavalír. Ten v minulosti působil v mediálním domech Burda a Economia. „V Burda International CZ jsem strávil přes tři roky na pozici head of administration, yield and traffic manager. Na starosti jsem měl primárně monetizaci digitálního prostoru, rozvoj digitálních produktů a správu výkonnostního marketingu a webové analytiky,“ přibližuje. Na předchozí pozici v Economii se zabýval rovněž výkonnostním marketingem a analytikou.

V Premium Media Group se bude věnovat dlouhodobé digitální strategii. „Mým primárním úkolem bude inovace stávajících produktů a rozvoj digitálních řešení,“ doplňuje Kavalír. Digitální kanály jsou pro mediální skupinu důležitou cestou, jak oslovit prémiovou klientelu. Právě pro ni Premium Media Group vydává časopisy EstateArchitect+Premium GolfPremium SkiPremium BrnoArt of Living a nově též Art Antiques.

„Součástí našeho pole působení jsou kromě papírových časopisů také kvalitní weby, newslettery a sociální sítě. V rámci digitálních kanálů chceme využívat všechny možnosti, které prostor nabízí, a to i včetně přípravy podcastů a videí,“ nastínil Štěpán Dlouhý, který jako nový šéf vydavatelství nastoupil také v srpnu. Premium Media Group založil právník Jaroslav Havel, polovinu firmy loni koupila skupina Sebre podnikatelů Petra Němce a Jana Fidlera.