
Robin Kavalír
Do vydavatelství Premium Media Group nastoupil začátkem srpna na pozici head of digital Robin Kavalír. Ten v minulosti působil v mediálním domech Burda a Economia. „V Burda International CZ jsem strávil přes tři roky na pozici head of administration, yield and traffic manager. Na starosti jsem měl primárně monetizaci digitálního prostoru, rozvoj digitálních produktů a správu výkonnostního marketingu a webové analytiky,“ přibližuje. Na předchozí pozici v Economii se zabýval rovněž výkonnostním marketingem a analytikou.
V Premium Media Group se bude věnovat dlouhodobé digitální strategii. „Mým primárním úkolem bude inovace stávajících produktů a rozvoj digitálních řešení,“ doplňuje Kavalír. Digitální kanály jsou pro mediální skupinu důležitou cestou, jak oslovit prémiovou klientelu. Právě pro ni Premium Media Group vydává časopisy Estate, Architect+, Premium Golf, Premium Ski, Premium Brno, Art of Living a nově též Art Antiques.
„Součástí našeho pole působení jsou kromě papírových časopisů také kvalitní weby, newslettery a sociální sítě. V rámci digitálních kanálů chceme využívat všechny možnosti, které prostor nabízí, a to i včetně přípravy podcastů a videí,“ nastínil Štěpán Dlouhý, který jako nový šéf vydavatelství nastoupil také v srpnu. Premium Media Group založil právník Jaroslav Havel, polovinu firmy loni koupila skupina Sebre podnikatelů Petra Němce a Jana Fidlera.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
