Platební internetová služba Twisto od ledna svěřila svůj výkonnostní marketing v sítích Google Ads a Sklik digitální agentuře Kofein Roberta Štípka. Rozhodnutí vzešlo z dřívější spolupráce, kdy agentura pro Twisto zrealizovala vůbec první programatickou kampaň na Spotify přes platformu Adform. Teď Kofein pracuje na zefektivnění online marketingových aktivit Twista. To si dosud řešilo své online kampaně inhouse. Agentura bude spolupracovat i na propagaci letošních novinek Twista.
Twisto se chystá zavést mobilní platby s Apple Pay i Google Pay
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval