Online agentura H1.cz zvítězila v tendru na fullservisové zajištění digitální komunikace celorepublikové sítě multikin CineStar. Síť CineStar vznikla v roce 2001 a svými 13 pobočkami je druhou největší sítí v Česku, za Cinema City. Cílem spolupráce, která startuje se začátkem roku 2019, je silnější profilace značky. V plánu je oslovit jak návštěvníky brandově nevyhraněné, tak současné příznivce, které chce motivovat k častějším návštěvám.
„Hájednička“ sestavila pro CineStar ucelenou marketingovou strategii využívající souhry všech digitálních vertikál. Přebírá si do péče placené kampaně ve vyhledávání, display kampaně, kampaně na sociálních sítích a e-mailing. Pro sociální sítě bude připravovat také organický obsah ve vlastní produkci a ve spolupráci s influencery.
Rozvíjet se bude i věrnostní program. Stávajícím zákazníkům nabídne třeba personalizovanou omnichannel komunikaci s doporučením nejvhodnějších filmů podle profilu návštěvníka. V plánu jsou také pozvánky na speciální akce, které CineStar pro fanoušky pořádá.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
