Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Online marketing Bushman zajistí Sherpas

Digitální agentura Sherpas zastřeší celou online marketingovou komunikaci výrobce outdoorového oblečení Bushman. Cílem spolupráce je zvyšovat obrat klienta plynoucí z online prostředí a stimulovat povědomí o značce prostřednictvím digitálních komunikačních kanálů.

Naším cílem je vytvořit silný prodejní kanál, který bude kombinovat tradiční prodej v kamenných prodejnách a prodej ve vlastním e-shopu. Dokonalým fungováním tohoto spojení hodláme nabídnout našim stávajícím i budoucím zákazníkům maximální servis a pocit sounáležitosti se značkou, uvedla Simona Šťástková, marketingová manažerka Bushmanu.