Digitální agentura Sherpas zastřeší celou online marketingovou komunikaci výrobce outdoorového oblečení Bushman. Cílem spolupráce je zvyšovat obrat klienta plynoucí z online prostředí a stimulovat povědomí o značce prostřednictvím digitálních komunikačních kanálů.
„Naším cílem je vytvořit silný prodejní kanál, který bude kombinovat tradiční prodej v kamenných prodejnách a prodej ve vlastním e-shopu. Dokonalým fungováním tohoto spojení hodláme nabídnout našim stávajícím i budoucím zákazníkům maximální servis a pocit sounáležitosti se značkou,“ uvedla Simona Šťástková, marketingová manažerka Bushmanu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli