Digitální marketingová agentura eVisions Advertising zahájila spolupráci se značkou Rýdl – šperky. V červenci se ujala online marketingových aktivit vztahujících se k českému e-shopu Prsteny.cz a jeho slovenské verzi Obrucky-rydl.sk především v oblasti SEO a reklamy PPC. Agentura se má věnovat šperkům i po obsahové stránce. Má řešit copywriting i uživatelskou zkušenost.
„Jsme cílová skupina, takže nyní klientovi k odbornosti přibylo i know-how k oslovení té správné cílovky,“ podotkl specialista eVisions na SEO Michal Čížek, který je zároveň account managerem projektu. PPC bude mít pod kontrolou Adam Dvořák, manažer PPC oddělení eVisions, o blog webu Prsteny.cz se bude starat copywriterka Jana Brücknerová.

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Po dvou letech v Rohlíku
Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News

Krátká videa mění svět