Veřejnoprávní Český rozhlas zastavil spolupráci se Štěpánem Kotrbou, svým dosavadním externím analytikem, někdejším členem Rady Českého rozhlasu. Důvodem je incident z královéhradeckého nedělního sjezdu ČSSD. Vyjádření rozhlasu i Kotrby přináší Echo24.cz, incident popisuje Respekt.

Online Podravky zajišťuje ostravská AdVisio

AdVisio

AdVisio

Ostravská agentura AdVisio zvítězila ve výběrovém řízení potravinářské společnosti Podravka – Lagris a povede tak on-line aktivity pro její značky. Převezme správu PPC kampaní v systémech AdWords i Sklik, kompletní správu Facebooku a Instagramu včetně placených reklam a propagaci stávajících i nových videí firmy. Celkový dosah brandu podpoří AdVisio spoluprací s vybranými influencery. Dříve se o Podravku starala agentura OMD.

„Zaměříme se především na to, aby se produkty Podravka a Lagris dostaly do širšího povědomí uživatelů a budeme usilovat o interakci uživatelů napříč vybranými kanály. Veškeré aktivity plánujeme s přihlédnutím ke Kaushikově frameworku See Think Do Care,“ uvedl spolumajitel a jednatel agentury Radim Vašíček. Nově se AdVisio stará také o PPC kampaně výrobce sypaného čaje a plantážní kávy Oxalis. Dlouhodobě poskytuje své služby i značkám Hecht, Chyť a pusť, Colours of Ostrava, Snowbitch, CK Vítkovice Tours a Superzoo.