Vítězem tendru na nákup prostoru na sociálních sítích a vyhledávačích pro destinační kampaň Prahy je pražská agentura MediaCom. Už začala připravovat mediaplán. První bannery a videa propagující Prahu turistům v různých zemích světa - z Evropy, USA i třeba Asie - se na internetu objeví v polovině letošního října.
MediaCom jako součást globální skupiny MediaCom Worldwide s pobočkami ve většině světových metropolích má primárně využívat tým vlastních zahraničních odborníků. Jednatelka české pobočky MediaComu Petra Pipková připouští oslovení dalších specializovaných partnerů či přímo mediálních dodavatelů.
Na tříleté zakázce za 42 milionů Kč bude MediaCom úzce spolupracovat s agenturou Havas Worldwide Prague, která připravila vizuální podobu kampaně.
Propagace se bude zaměřovat na pět hlavních témat - gastronomie, kultura, romantika, nakupování a Praha jako ideální město pro aktivní turistiku. Grafické ztvárnění kampaně přímo vychází z manuálu destinační značky Praha, kterou loni vytvořilo studio Dynamo Design. Nový styl postavilo na znázornění emocí pomocí citoslovcí.
Agentura Havas Worldwide Prague, s níž už město podepsalo smlouvu na tři roky, vytvořila kreativní koncepci, textové a výtvarné zpracování kampaní, a to jak pro web, tak pro sociální sítě Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram nebo Foursquare.