Obchodní zastoupení online médií Media House (nabízí sítě Outdoornet, Familynet a Finance) zvýšilo počet médií, na kterých prodává reklamní prostor.
Součástí tematické sítě Outdoornet se stal portál Geocaching.cz, nabízející informace pro ty, kteří hrají stejnojmennou hru založenou na přesnosti dnešních GPS systémů.
„Geocaching.cz je v měření NetMonitor a stal se součástí balíčků Outdoornet Trek a Outdoornet Active,“ oznámila společnost Media House. Březnový výstup NetMonitoru návštěvnost serveru neuvádí, v denních datech má jednotky tisíc reálných uživatelů denně.
Ta také přijala do týmu Petru Nyplovou. Na místě account manažerky sítě Familynet zdpovídá za prodej inzerce především přímým klientům v oblasti dětského vybavení, péče o děti a jejich zdraví, výživu, volný čas a vzdělávání.
Petra Nyplová byla konzultantkou internetových služeb ve společnosti Connect 2000, absolvovala kurzy společnosti H1 pro specialisty na PPC reklamu a Google Analytics a podílela se na přípravě internetových reklamních kampaní pro klienty Bel Sýry, MindOK, Albi či Stella Travel.
Media House obchodně zastupuje online média s celkovou návštěvností 1 milion čtenářů za měsíc. Stoprocentním vlastníkem pražské firmy je Ondřej Turek.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních

Šéfredaktorem Reflexu bude Martin Bartkovský, moderuje také Prostor X
