Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Online večerník Insider má dva a půl tisíce registrovaných, zavádí měsíční a denní předplatné

Internetový večerník Insider, odnož zpravodajského webu Aktuálně.cz, vstupuje po devíti měsících do další fáze vývoje v novém designu a s nabídkou kratšího předplatného. Dosud nabízel jen roční za 990 Kč, nyní je možno pořídit abonmá na měsíc (190 Kč) či den (9 Kč). Nově je lze uhradit přes PayPal, platební kartou a esemeskou.

„Prvních pár měsíců existence večerníku, pojatých do určité míry jako mediální laboratoř nad zpravodajským obsahem i formou, naplnilo naše očekávání,“ prohlásil Jakub Unger, obsahový ředitel vydavatelské společnosti Centrum Holdings.

Insider startoval v prosinci 2011, do roka si jako úspěch předsevzal získat zhruba 2800 lidí, setinu skupiny decision makerů v Česku. „V tuto chvíli registrujeme cca 2,5 tisíce čtenářů. Prvotní cíl, který jsme si dali – vydělat za první rok 1 milion korun – pohodlně a s předstihem splníme,“ sdělila na dotaz Médiáře mluvčí Centrum Holdings Jana Rydlová.

Deník vycházející denně v 16 hodin přechází nyní na nový design, který má dát lépe vyniknout původním materiálům a prodat také archiv (dostupný jen předplatitelům). Víc chce začínat komunikovat na Facebooku.

Nový Insider doprovodí i marketingová kampaň, kombinující cílenou mediální reklamu a partnerství s distributory obsahu či prodejci čteček.