Už příští pondělí je tu další AppParade. Pro vývojáře máme Apple Watch, pro diváky droid Sphero.

Online zastupitelství AdActive zachovává 15% agenturní provizi

Třetí největší provozovatel na tuzemském webu rozšířil portfolio o společenské, rodinné i podnikatelské weby.

Mediální zastupitelství AdActive, po Seznamu a Mafře největší provozovatel médií na českém internetu s téměř 3,7 milionu uživatelů měsíčně, oznámilo, že v ceníku na rok 2013 ponechává 15% agenturní provizi.

„Její rušení je z mnoha různých důvodů momentálně v on-line reklamě v kurzu, ale my neopravujeme něco, co není rozbité,“ podotkl Jan Vobecký, ředitel a spolumajitel AdActive (vlastní 40 %, stejně jako Petr Ott, zbylých 20 % vlastní Tereza Kosíková).

Společnost zároveň uvádí další tematický inzertní balíček Film Pack.

Od ledna zařadila do svého portfolia nově weby ShowBiz.cz, Pohádkář.cz (ShowBiz.cz bude nabízet v rámci balíčku Ženy, Pohádkář.cz rozšíří nabídku Rodina a děti Pack), dále Obchodnírejstřík.cz, Živnostenský-rejstřík.cz, Insolvenční-rejstřík.cz a Ares-registr.cz (posílí inzertní balíček Business).