V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Opavia uvádí svou vůbec nejdražší reklamu

Spot od Geometry Prague v režii Tomáše Mašína bude v televizi vidět od března do Vánoc.

Z kampaně značky Opavia

Pod titulem Opavia po generace v rodinách se odehrává příběh, který počíná rokem 1956 a ukazuje malého chlapce, který z rukou svého dědečka objevuje sušenkový zážitek s Esíčky od Opavie. A jak plyne jeho život, setkává se s tradičními produkty této značky ve výjimečných i běžných okamžicích svého života. Koloběh napříč generacemi se uzavírá, když už sám jako děd v roce 2019 přijímá nabídku oblíbených esíček od své malé vnučky

Výrobce sušenek a oplatek Opavia koncernu Mondelez investoval svůj historicky největší rozpočet do produkce nové reklamy. Kreativní návrh kampaně Opavia po generace v rodinách vznikl v agentuře Geometry Prague pod vedením Julie Dovlatove, produkci spotu zajistila FilmService a natočil ho režisér Tomáš Mašín. Kampaň představuje Opavii jako tradiční rodinnou značku, která spojuje generace, vyvolává pozitivní emoce, vzpomínky na dětství a společné chvíle se svými nejbližšími. Třicetivteřinový spot a jeho tři zkrácené verze vznikly v Praze, chystaly se 10 měsíců. Poběží v televizi v Česku a na Slovensku v několika vlnách, od března až do Vánoc. Kampaň zahrne komunikaci online (i sociální média) a na prodejnách.

„Opavia je lokálně nejoblíbenější značkou ve svém segmentu s neuvěřitelnou spontánní znalostí mezi českými a slovenskými spotřebiteli. I přesto vidíme další potenciál v jejím růstu,“ vysvětluje Gianluca Bonanni, ředitel marketingu pro segment pečených produktů Mondelez, „proto jsme se rozhodli podporu značky v Česku a na Slovensku významně posílit a připravit ambiciózní plán její komunikace z pohledu investic i rozsahu.“

Značka Opavia se v současné době používá jako zastřešující pro několik brandů plněných a suchých sušenek, formovaných oplatek a plněných oplatek, známých na českém a slovenském trhu. Produkty Opavia se vyrábějí ve třech českých továrnách - v Opavě, v Lovosicích a v Mariánských Lázních. Většina produkce oplatek a sušenek s logem Opavia pochází z Česka, část je vyráběna v zahraničních továrnách Mondelez.