Opavští basketbalisté mají nové logo od Digitaalu

Nový symbol nahradil ten, který BK Opava používal přes 20 let. Změnu urychlil lockdown.

Klub z nejvyšší tuzemské basketbalové ligy BK Opava představil na prahu nové sezóny 2021/2022 nové logo. O modernizaci značky, logomanuál a návaznou grafiku se postarala ostravská komunikační agentura Digitaal. Od definice zakázky přes vznik několika variant loga až po rozpracování vybraného návrhu do logomanuálu uplynuly tři týdny.

Nové logo BK Opava

Nové logo BK Opava

Zadání, z něhož se vycházelo, se opíralo o předchozí logo znázorňující slezskou orlici a basketbalový míč. Přibyl symbol plamenů odkazující na žluté peklo. „Šli jsme cestou evoluce, nikoli revoluce. Původní logo jsme proto respektovali a pracovali s ním tak, aby výsledek byl jednodušší, vyhovoval širokým možnostem využití a zároveň v sobě nesl energii, odhodlání a sílu populárního klubu,“ říká majitel agentury Jiří Kratochvíl.

Přerod loga BK Opava

Přerod loga BK Opava

Původní logo používal BK Opava přes 20 let a jeho obměnu urychlil také lockdown, během kterého byli sportovci nuceni komunikovat se svými týmy i fanoušky mnohem víc na sociálních sítích než dřív. Připravili tedy nový web a restartovali online aktivity. Konečnou podobu loga vybíral klub z návrhů, které dodal Digitaal, také s pomocí improvizované focus group složené z představitelů klubu, zástupců partnerů, hráčů i trenérů.

Nové logo postupně nahradí dosavadní symbol na dresech hráčů i na všech materiálech klubu, propagačních předmětech, ve fanshopu a v onlinu.