Brněnská online marketingová agentura Optimio rozšiřuje své služby. Dosud se zaměřovala jen na výkonnostní marketing, s nástupem Jiřího Grepla a Norberta Lapčáka nově klientům nabízí, že zajistí obsah na sociální sítě a další kanály. Grepl dřív vedl magazín o zdravém životní stylu Aktin.cz, Lapčák se staral o sociální sítě Okay.cz a pracoval i jako copywriter v Alze. První do Optimia nastoupil jako specialista sociálních sítí, druhý jako obsahový specialista.
„Od začátku našeho fungování se soustředíme na výkonnostní marketing, po deseti letech jsme se ale rozhodli vyjít vstříc požadavkům klientů a nově nabízíme i obsahové služby. Můžeme tedy zajistit celou kampaň od otextování bannerů nebo facebookových postů až po nastavení strategie PPC a SEO,“ říká Jan Bindr, ředitel agentury. „V marketingu dnes nestačí být všude vidět, ale vytvořit kreativu, o které budou lidé přemýšlet,“ vysvětluje svůj přístup Grepl.