Brněnská online marketingová agentura Optimio rozšiřuje své služby. Dosud se zaměřovala jen na výkonnostní marketing, s nástupem Jiřího Grepla a Norberta Lapčáka nově klientům nabízí, že zajistí obsah na sociální sítě a další kanály. Grepl dřív vedl magazín o zdravém životní stylu Aktin.cz, Lapčák se staral o sociální sítě Okay.cz a pracoval i jako copywriter v Alze. První do Optimia nastoupil jako specialista sociálních sítí, druhý jako obsahový specialista.

Jiří Grepl před příchodem do Optimia pracoval jako šéfredaktor a správce sociálních sítí e-shopu a magazínu Aktin.cz, který se zaměřuje na fitness a zdravý životní styl, dřív působil jako koordinátor eventů nebo redaktor v Českém rozhlase. Vystudoval Mediální studia a žurnalistiku na Masarykově univerzitě

Norbert Lapčák je v Optimiu novým specialistou sociálních sítí, podílí se na přípravě obsahu i nastavení výkonu kampaní, dřív působil jako marketingový manažer společnosti Teamstore, copywriter pro e-shop Alza.cz a staral se také o sociální sítě Okay.cz. Vystudoval management na Univerzitě Pardubice a brněnské Akademii Sting
„Od začátku našeho fungování se soustředíme na výkonnostní marketing, po deseti letech jsme se ale rozhodli vyjít vstříc požadavkům klientů a nově nabízíme i obsahové služby. Můžeme tedy zajistit celou kampaň od otextování bannerů nebo facebookových postů až po nastavení strategie PPC a SEO,“ říká Jan Bindr, ředitel agentury. „V marketingu dnes nestačí být všude vidět, ale vytvořit kreativu, o které budou lidé přemýšlet,“ vysvětluje svůj přístup Grepl.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
