Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Optimio vzalo Grepla a Lapčáka, nově zajistí obsah

Brněnská online marketingová agentura Optimio rozšiřuje své služby. Dosud se zaměřovala jen na výkonnostní marketing, s nástupem Jiřího Grepla a Norberta Lapčáka nově klientům nabízí, že zajistí obsah na sociální sítě a další kanály. Grepl dřív vedl magazín o zdravém životní stylu Aktin.cz, Lapčák se staral o sociální sítě Okay.cz a pracoval i jako copywriter v Alze. První do Optimia nastoupil jako specialista sociálních sítí, druhý jako obsahový specialista.

Jiří Grepl

Jiří Grepl před příchodem do Optimia pracoval jako šéfredaktor a správce sociálních sítí e-shopu a magazínu Aktin.cz, který se zaměřuje na fitness a zdravý životní styl, dřív působil jako koordinátor eventů nebo redaktor v Českém rozhlase. Vystudoval Mediální studia a žurnalistiku na Masarykově univerzitě

Norbert Lapčák

Norbert Lapčák je v Optimiu novým specialistou sociálních sítí, podílí se na přípravě obsahu i nastavení výkonu kampaní, dřív působil jako marketingový manažer společnosti Teamstore, copywriter pro e-shop Alza.cz a staral se také o sociální sítě Okay.cz. Vystudoval management na Univerzitě Pardubice a brněnské Akademii Sting

„Od začátku našeho fungování se soustředíme na výkonnostní marketing, po deseti letech jsme se ale rozhodli vyjít vstříc požadavkům klientů a nově nabízíme i obsahové služby. Můžeme tedy zajistit celou kampaň od otextování bannerů nebo facebookových postů až po nastavení strategie PPC a SEO,“ říká Jan Bindr, ředitel agentury. „V marketingu dnes nestačí být všude vidět, ale vytvořit kreativu, o které budou lidé přemýšlet,“ vysvětluje svůj přístup Grepl.