Obchodní divizi mediálního domu Economia povedou David Keller a Vojtěch Havíř. Keller obsadí funkci ředitele pro mediální prodej, Havíř bude ředitelem pro prodej obsahu. Dosavadní šéf obchodní divize a marketingu Petr Orálek ve funkci ke konci srpna skončil.
„Prodej obsahu i inzerce musí reagovat na měnící se očekávání čtenářů, potřeby obchodních partnerů i na nové trendy včetně technologického vývoje. Proto jsme se rozhodli řídit prodej obsahu a inzerce odděleně,“ vysvětluje zaměření na dvě odlišné cílové skupiny - předplatitele a inzerenty - předsedkyně představenstva Economie Zuzana Řezníčková.
Keller přichází ze spořitelního družstva Artesa, v minulosti působil na řídicích pozicích v UniCredit Bank a AAA Auto. V Economii bude vedle klasické inzerce zodpovídat za speciální projekty v tisku i na internetu, eventy a další projekty na míru konkrétním klientům. Nastupuje v pondělí 16. září.

Vojtěch Havíř
Havíř získal zkušenosti v obchodu a zavádění nových projektů ve skupině Home Credit. Rovněž byl u zrodu několika startupů. Od začátku října má v Economii zodpovídat za celkovou péči o předplatitele, všechny prodejní kanály jako call centra, přímý a volný prodej, retenční procesy a za všechny uživatelské aplikace.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
