Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Orálek končí, obchod Economie řídí Keller a Havíř

Vydavatelství Zdeňka Bakaly odděluje řízení prodeje inzerce a řízení prodeje obsahu.

David Keller

David Keller v newsroomu Economie

Obchodní divizi mediálního domu Economia povedou David Keller a Vojtěch Havíř. Keller obsadí funkci ředitele pro mediální prodej, Havíř bude ředitelem pro prodej obsahu. Dosavadní šéf obchodní divize a marketingu Petr Orálek ve funkci ke konci srpna skončil.

„Prodej obsahu i inzerce musí reagovat na měnící se očekávání čtenářů, potřeby obchodních partnerů i na nové trendy včetně technologického vývoje. Proto jsme se rozhodli řídit prodej obsahu a inzerce odděleně,“ vysvětluje zaměření na dvě odlišné cílové skupiny - předplatitele a inzerenty - předsedkyně představenstva Economie Zuzana Řezníčková.

Keller přichází ze spořitelního družstva Artesa, v minulosti působil na řídicích pozicích v UniCredit Bank a AAA Auto. V Economii bude vedle klasické inzerce zodpovídat za speciální projekty v tisku i na internetu, eventy a další projekty na míru konkrétním klientům. Nastupuje v pondělí 16. září.

Vojtěch Havíř

Vojtěch Havíř

Havíř získal zkušenosti v obchodu a zavádění nových projektů ve skupině Home Credit. Rovněž byl u zrodu několika startupů. Od začátku října má v Economii zodpovídat za celkovou péči o předplatitele, všechny prodejní kanály jako call centra, přímý a volný prodej, retenční procesy a za všechny uživatelské aplikace.