
Pavel Orálek
Topic PR získala nového account directora. Správu klientského servisu v agentuře, která je součástí skupiny Near & Dear, dostal na starost Pavel Orálek. „Soustředíme se zejména na startupy, které chtějí agresivně růst. Díky členství ve skupině Near & Dear navíc umíme dodat klientům kompletní balíček celé komunikace,“ říká nový account director.
Orálek do Topic PR přišel z PR agentury Pram Consulting. V posledních letech zajišťoval komunikaci pro firmy Mondelez, AB InBev, Panasonic, Canon či Preciosa. Předtím přes 10 let působil v médiích, jako šéfeditor iHNed.cz či editor zahraniční redakce České televize.
Topic PR zajišťuje komunikaci zdravotnických společností Diana Technologies, Cara Plasma, specialistů na employer branding Welcome to the Jungle či realitní kancelář Lexxus. K novým klientům Topic PR patří společnost Ox.point zajišťující zásilkové boxy.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
