
Organon je globální farmaceutická firma
Agentura MSL ze sítě Publicis Groupe má nově na starosti komunikaci globální farmaceutické firmy Organon. Vedle přípravy strategie a komunikačních kampaní bude agentura z Prahy koordinovat komunikaci v rámci celého regionu střední, východní a jižní Evropy, tedy na 16 trzích. Cílem komunikačních aktivit je budovat reputaci firmy v oblasti ženského zdraví. Agentura má na starosti také tvorbu obsahu pro sociální sítě a jejich správu. Koordinaci klientského týmu zajišťuje Ondřej Šveda.
Z obchodního hlediska je pro Organon v regionu v období následujícího roku klíčových šest trhů, a to Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko a Rumunsko. V rámci regionu pak působí Organon na dalších 10 trzích, konkrétně se jedná o Řecko, Srbsko, Slovinsko, Chorvatsko, Kypr, Bosnu, Maltu, Černou Horu, Albánii a Makedonii. Komunikační strategie bude pro všech 16 zemí vznikat v českém MSL.
„Dnes má naše společnost portfolio více než 60 léků a produktů. Víme však, že pro podporu zdraví žen můžeme udělat více. Plánujeme i nadále přinášet inovace zejména v těch oblastech ženského zdraví, které jsou společností běžně opomíjeny,“ říká Hana Dvořáková, market access & policy director pro region EESC ve společnosti Organon. „Spoluprací s MSL chceme zvyšovat povědomí nejen o našem podnikání, ale především o našich vizích a záměrech,“ doplňuje.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
