Organon si na komunikaci v regionu vybral agenturu MSL

Agentura obsáhne z Česka komunikaci farmaceutické společnosti na 16 evropských trzích.

Organon

Organon je globální farmaceutická firma

Agentura MSL ze sítě Publicis Groupe má nově na starosti komunikaci globální farmaceutické firmy Organon. Vedle přípravy strategie a komunikačních kampaní bude agentura z Prahy koordinovat komunikaci v rámci celého regionu střední, východní a jižní Evropy, tedy na 16 trzích. Cílem komunikačních aktivit je budovat reputaci firmy v oblasti ženského zdraví. Agentura má na starosti také tvorbu obsahu pro sociální sítě a jejich správu. Koordinaci klientského týmu zajišťuje Ondřej Šveda.

Z obchodního hlediska je pro Organon v regionu v období následujícího roku klíčových šest trhů, a to Česko, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko a Rumunsko. V rámci regionu pak působí Organon na dalších 10 trzích, konkrétně se jedná o Řecko, Srbsko, Slovinsko, Chorvatsko, Kypr, Bosnu, Maltu, Černou Horu, Albánii a Makedonii. Komunikační strategie bude pro všech 16 zemí vznikat v českém MSL.

„Dnes má naše společnost portfolio více než 60 léků a produktů. Víme však, že pro podporu zdraví žen můžeme udělat více. Plánujeme i nadále přinášet inovace zejména v těch oblastech ženského zdraví, které jsou společností běžně opomíjeny,“ říká Hana Dvořáková, market access & policy director pro region EESC ve společnosti Organon. „Spoluprací s MSL chceme zvyšovat povědomí nejen o našem podnikání, ale především o našich vizích a záměrech,“ doplňuje.