PR, CSR i online komunikaci švédské kosmetické firmy Oriflame nově v Česku zajistí agentury skupiny Konektor. PR.Konektor a Konektor Social budou mít na starosti jak český, tak slovenský trh. Ve spolupráci s interním týmem Oriflame budou pracovat i na zefektivnění influencer marketingu. „Máme příležitost synergicky vyřešit český i slovenský trh ve spolupráci s naší slovenskou pobočkou,“ uvedl šéf skupiny Konektor Jaroslav Duroň.
„Čeká nás spolu s týmem Konektoru sjednocení české a slovenské komunikace, aby byla v souladu s globální strategií pro komunikaci značky Oriflame. V obou zemích budeme strategicky vybírat nejúčinnější komunikační nástroje a postupy. Máme spoustu plánů, zejména přiblížit značku mladší generaci, posunout a rozšířit CSR v Česku a nově je nastavit i na Slovensku. Agenturu PR.Konektor jsme si vybrali právě proto, že nám navrhla kreativní nápady s jasnou představou, jak je uvést do života,“ přiblížila marketingová ředitelka Oriflamu pro český i slovenský trh Eva Staníková.
Oriflame stojí na přímém prodeji kosmetiky a produktů pro wellness. Portfolio jejích produktů inspirovaných švédskou přírodou nabízí ve víc než 60 zemích přibližně tři miliony členů, roční obrat činí 1,3 miliardy eur (přes 33 miliard Kč).

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
