Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Oriflame si pro komunikaci vybral Konektor Place

PR.Konektor a Konektor Social dostaly na starost PR, CSR a online pro Česko a Slovensko.

PR, CSR i online komunikaci švédské kosmetické firmy Oriflame nově v Česku zajistí agentury skupiny Konektor. PR.Konektor a Konektor Social budou mít na starosti jak český, tak slovenský trh. Ve spolupráci s interním týmem Oriflame budou pracovat i na zefektivnění influencer marketingu. „Máme příležitost synergicky vyřešit český i slovenský trh ve spolupráci s naší slovenskou pobočkou,“ uvedl šéf skupiny Konektor Jaroslav Duroň.

„Čeká nás spolu s týmem Konektoru sjednocení české a slovenské komunikace, aby byla v souladu s globální strategií pro komunikaci značky Oriflame. V obou zemích budeme strategicky vybírat nejúčinnější komunikační nástroje a postupy. Máme spoustu plánů, zejména přiblížit značku mladší generaci, posunout a rozšířit CSR v Česku a nově je nastavit i na Slovensku. Agenturu PR.Konektor jsme si vybrali právě proto, že nám navrhla kreativní nápady s jasnou představou, jak je uvést do života,“ přiblížila marketingová ředitelka Oriflamu pro český i slovenský trh Eva Staníková.

Oriflame stojí na přímém prodeji kosmetiky a produktů pro wellness. Portfolio jejích produktů inspirovaných švédskou přírodou nabízí ve víc než 60 zemích přibližně tři miliony členů, roční obrat činí 1,3 miliardy eur (přes 33 miliard Kč).