Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

OS: Psst, Zoot ma v Jihlave nove vydejni misto

Liberec, Pardubice, Děčín, Jihlava. To je jen malý výčet míst, která se mohou pyšnit novými partnerskými výdejnami Zootu. Momentálně jich je přes stovku po celé republice, možná i ve vašem městě. Věděli jste to?

Obchodní sdělení Zootu v síti O2 Media

Obchodní sdělení Zootu v síti O2 Media

Kampaň na podporu partnerských výdejen. To bylo náplní letošní marketingové spolupráce Zootu s  O2 Media. Společně se rozhodli postavit svůj mediální plán na podporu výdejen na esemeskách. Netradiční, ale efektivní.

Realizace kampaně byla postavená na kombinaci využívání formátů standardních a lokalizačních SMS. Díky velkému množství dat operátora, kterým O2 Media disponují a díky kterému jsou schopní propracovaného cílení, se zaměřili pouze na ty nejrelevantnější zákazníky. Proč taky oslovovat za spoustu peněz všechny, když můžeme oslovit jen ty, u kterých to dává opravdu smysl. Úzkou skupinku „vyvolených“ tak tvořili pouze lidé z okolí propagovaných výdejen a s nejvyšší afinitou pro to, že nabídku využijí a na Zootu nakoupí.

A co se nabízelo? Jedinečná sleva 50 % na vše, bez jakéhokoli omezení. Jedinou podmínkou bylo doručení objednávky na esemeskou propagovanou výdejnu. Těch bylo celkem 31 napříč celou republikou. Za výsledky kampaně nechme mluvit čísla: průměrné CTR u lokalizačních rozesílek dosahovalo neuvěřitelných 16,2 %. V jedné z rozesílek na partnerské výdejny v Pardubicích dokonce 27 %.

Kombinace lákavé nabídky 50% slevy a správného cílení přinesla Zootu přes 2.000 nových objednávek. Méně je někdy více. Zdá se, že to může platit i v marketingu. 

„Při otevírání nových partnerských výdejen je pro nás důležité správně a efektivně informovat co nejrelevantnější skupinu potencionálních zákazníků. V rámci marketingového mixu jsme poprvé vyzkoušeli i formu SMS, která měla za cíl oslovit cílovou skupinu v menších městech, kde není Zoot tolik známý. Celkem jsme oslovili přes 100.000 unikátních uživatelů, kteří vytvořili přes 2.000 objednávek. Pět set z nich bylo od nových zákazníků,“ říká o kampani s O2 Media Lukáš Haubelt, performance marketing manager Zootu.

Text je součástí placené spolupráce se společností O2 Media