Kampaň na podporu partnerských výdejen. To bylo náplní letošní marketingové spolupráce Zootu s O2 Media. Společně se rozhodli postavit svůj mediální plán na podporu výdejen na esemeskách. Netradiční, ale efektivní.
Realizace kampaně byla postavená na kombinaci využívání formátů standardních a lokalizačních SMS. Díky velkému množství dat operátora, kterým O2 Media disponují a díky kterému jsou schopní propracovaného cílení, se zaměřili pouze na ty nejrelevantnější zákazníky. Proč taky oslovovat za spoustu peněz všechny, když můžeme oslovit jen ty, u kterých to dává opravdu smysl. Úzkou skupinku „vyvolených“ tak tvořili pouze lidé z okolí propagovaných výdejen a s nejvyšší afinitou pro to, že nabídku využijí a na Zootu nakoupí.
A co se nabízelo? Jedinečná sleva 50 % na vše, bez jakéhokoli omezení. Jedinou podmínkou bylo doručení objednávky na esemeskou propagovanou výdejnu. Těch bylo celkem 31 napříč celou republikou. Za výsledky kampaně nechme mluvit čísla: průměrné CTR u lokalizačních rozesílek dosahovalo neuvěřitelných 16,2 %. V jedné z rozesílek na partnerské výdejny v Pardubicích dokonce 27 %.
Kombinace lákavé nabídky 50% slevy a správného cílení přinesla Zootu přes 2.000 nových objednávek. Méně je někdy více. Zdá se, že to může platit i v marketingu.
„Při otevírání nových partnerských výdejen je pro nás důležité správně a efektivně informovat co nejrelevantnější skupinu potencionálních zákazníků. V rámci marketingového mixu jsme poprvé vyzkoušeli i formu SMS, která měla za cíl oslovit cílovou skupinu v menších městech, kde není Zoot tolik známý. Celkem jsme oslovili přes 100.000 unikátních uživatelů, kteří vytvořili přes 2.000 objednávek. Pět set z nich bylo od nových zákazníků,“ říká o kampani s O2 Media Lukáš Haubelt, performance marketing manager Zootu.
Zajímá vás, jak si lidé z O2 Media poradili i s jinými kampaněmi? Podívejte se na jejich web
Text je součástí placené spolupráce se společností O2 Media

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
