Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Osobností roku direct marketingu Aleš Hýbner z Teleperformance

V oborové síni slávy už je Luboš Beniak, Jan Dvořák a Evžen Drtina.

Aleš Hýbner

Aleš Hýbner

Letošní osobností českého direct marketingu je ředitel společnosti Lion Teleservices CZ z nadnárodní skupiny Teleperformance Aleš Hýbner. Vyhlašovatel soutěže Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) ocenění předal na čtvrteční konferenci Call centra 2012.

Odborná porota vítěze vybrala z pětice finalistů, v níž kromě něj byli Miloš Červinka (Infas), Josef Kadlec (Česká pošta), Zbyněk Rehart (Česká mailingová společnost) a Aleš Zavoral (Alza.cz).

Před třemi lety, v prvním ročníku byl do directmarketingové síně slávy uveden Luboš Beniak (Reader’s Digest), předloni Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé) a loni Evžen Drtina (agentura Wunderman).

Pětačtyřicetiletý Aleš Hýbner studoval ČVUT, fakultu elekrotechnickou a VŠE v Praze, fakultu informatiky. Ještě během studia nastoupil ke společnosti Roland Berger & Partner, kde pracoval na projektech zaměřených na reorganizaci a ohodnocování podniků v Česku a v Německu. Od roku 1997 řídí firmu Lion Teleservices CZ, která zajišťuje outsourcing služeb call centra v Česku a na Slovensku.