Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Osobností direct marketingu je Evžen Drtina z Wundermanu

Evžen Drtina. Foto: ADMAZ

Evžen Drtina. Foto: ADMAZ

Letošní Osobností českého direct marketingu se stal generální ředitel agentury Wunderman Evžen Drtina. Vyhlašovatel soutěže Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) mu ocenění předal dnes na konferenci Call centra 2011 v Praze.

letos jednačtyřicetiletý Drtina je absolvent ČVUT. Do komunikační oblasti vstoupil v roce 1993 díky reklamní agentuře Young & Rubicam, v roce 1999 se stal generálním ředitelem agentury Wunderman, kde pracuje dodnes. Publikuje, přednáší na Vysoké škole ekonomické, CMC Čelákovice a dalších místech.

Odborná porota vítěze vybrala z pětice finalistů. „Do pomyslné síně slávy se ADMAZ snaží postupně vybírat takové osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu,“ řekl ředitel asociace Tomáš Hájek.

Před dvěma lety, v prvním ročníku byl do síně slávy direct marketingu uveden Luboš Beniak (Reader’s Digest), loni Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé).

Protože se direct marketing vyvíjí a posunuje od klasické reklamní nabídky v papírové podobě distribuované poštou k digitální, šířené často online, je okruh výběru osobností široký a zahrnuje obory od kreativního přímého a interaktivního marketingu, přes poštovní služby, lettershopy, databázový a věrnostní marketing, call centra, internetový a mobilní marketing až po zásilkový a internetový obchod, oznámil ADMAZ.