Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Osúch rozjíždí vlastní My Czech Agency

Jan Osúch

Jan Osúch

Jako “první komunikační agentura specializovaná na cestovní ruch” se představuje několikahlavý spolek My Czech Agency, v jehož čele stojí Jan Osúch. Ten také jako fyzická osoba novou “agenturu” vlastní a provozuje,, a to jako svou vedlejší činnost – jeho hlavní prací zůstává pozice destinačního manažera pro Dubaj ve firmě Travel Advance.

My Czech Agency se orientuje se výhradně na domácí hráče v českém a slovenském turismu. Zatím pracuje pro slovenské lázně Spa Aphrodite, francouzskou cukrárnu St. Tropez v centru Prahy nebo školu cestovního ruchu Tyrkys. “Chceme sdílet své zkušenosti a přispět k jeho dalšímu rozvoji propagací těch nejzajímavějších turistických míst, památek, dovolenkových i wellness resortů nebo špičkových restaurací,” uvádí Osúch.

Dalšími zakládajícími členy nového týmu jsou Lucie Hošková, která dříve působila v digitální agentuře Inventi, Aneta Nedvědová z kutnohorské informační služby a Lukáš Knot, majitel digitálního studia Liff.