“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Osúch už nemluví za Fischer, přešel do Renomie

Mluvčí Jan Osúch vyměnil cestovní kanceláře za pojišťovací skupinu.

Jan Osúch

Jan Osúch

O interní a externí komunikaci tuzemské pojišťovací makléřské společnosti Renomia se od 1. dubna stará Jan Osúch. Ten poslední čtyři roky vedl PR cestovních kanceláří Fischer a Nev Dama skupiny KKCG. Předtím působil jako mluvčí vlády Petra Nečase (ODS) nebo novinář v České televizi. Renomia se v Česku a okolních zemích zaměřuje na pojišťování firem a podnikatelů.