Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Otvírá Muzeum slivovice, sítě mu spravuje 2Fresh

Vizovická likérka Rudolf Jelínek otevřela v Praze na Klárově své Muzeum slivovice, jehož součástí je interaktivní expozice výroby ovocných destilátů, stylový degustační bar a reprezentativní firemní prodejna. V rekonstruovaném domě po Slávce Budínové je v podzemí i archiv destilátů a společenský prostor Spolku přátel Jelínkovy slivovice. Investice do přestavby domu v ulici U Lužického semináře podle dřívějších zpráv činila 150 milionů Kč.

„Ve výběrovém řízení jsme si vybrali agenturu 2Fresh, která pro nás bude vytvářet a spravovat obsah na sociálních sítích. Přišli s kreativním konceptem Morava v srdci Prahy, který přesně vystihuje to, co bychom našim návštěvníkům chtěli nabídnout,“ říká šéf likérky Pavel Dvořáček. Vedle nastavení a správy Facebooku a Instagramu bude mít agentura na starosti návrh komunikace na Foursquare, Booking.com, TripAdvisoru a dalších portálech s cílem oslovit budoucí zahraniční návštěvníky Prahy.

Vizuál z kampaně Muzea slivovice

Vizuál z kampaně Muzea slivovice

Vizuál z kampaně Muzea slivovice

Vizuál z kampaně Muzea slivovice

„Panu inženýru Dvořáčkovi a jeho týmu se povedlo v Praze vybudovat opravdu unikátní místo. Když jsem poprvé seděl v jejich 5D kině a zažíval příběh švestky nebo ochutnal jejich jednohubky, kterým trefně říkají moravský tapas, bylo mi jasné, že jejich nadšení pro výrobu pálenky dokázali přenést i do muzea. Proto se těším, až všechno to nadšení přeneseme na české a zahraniční návštěvníky skrze sociální sítě,“ podotkl Kamil Skramuský z 2Fresh.