Po Prostenalu a Biopronu získala agentura Outbreak od výrobce potravinových doplňků Walmark do péče značku kloubní výživy Proenzi. V rámci projektu Vítězství je v pohybu dodá agentura video pro sociální média a další online kanály. Projekt oslavuje olympioniky, kteří přes svůj pokročilý věk stále sportují a zůstávají v kondici. Proenzi je klíčovou značkou Walmarku, je dodavatelem českého olympijského týmu 2019 až 2022.

Odboráři si berou příklad ve Francii
V Czech News Center založili odbory. Plánují spolupráci i s těmi veřejnoprávními

Obnovit slávu zašlé agenturní značky
Vedení Mark BBDO přebírají Zdeněk Mikeš a Martin Mareš

Tradiční časopis přestane vycházet
Týdeník Rozhlas stovku neoslaví. Po 99 letech končí, už není životaschopný

Nové nastavení od 1. června