V mezinárodním tendru značky přípravku k péči o prostatu Prostenal společnosti Walmark zvítězila agentura Outbreak Daniela Farkaše a Ivo Laurina. Výběrového řízení na dlouhodobý komunikační koncept pro Česko, Slovensko, Maďarsko, Bulharsko a Rumunsko se zúčastnily agentury z Česka, Nizozemska a Maďarska. S hodnocením soupeřících konceptů pomohla výzkumná agentura Simply5. Značka dosud dlouho komunikovala bez agentury.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Tentokrát ani nikdo nekandidoval