Uzavřený tendr na komunikační agenturu sázkové kanceláře Chance ze skupiny Tipsport vyhrál Outbreak, který pro Chance dosud pracoval. Tendru se kromě něj zúčastnily agentury Concept One a VCCP. Outbreak nyní završil zkušební dobu po tendru. „Bez jediné koruny utracené u Facebooku narostl reach komunikace sázkové kanceláře Chance na Facebooku o 150 %,“ chlubí se Aleš Křivánek, který vede client service Chance v Outbreaku.
„Outbreak nejlépe uchopil náš záměr komunikace značky jako vtipného, někdy až kousavého glosátora sportovního, ale i společenského dění. Díky břitkému contentu od Outbreaku, který okamžitě reaguje na aktuální dění, a jeho organickému šíření, teď oslovujeme mnohem větší cílovou skupinu a jasně profilujeme značku v očích stávajících i potenciálních zákazníků,” doplňuje Martin Filip, brand manažer značky Chance.