Pozici sázkové kanceláře Fortuna na sociálních sítích Facebook a Instagram dostala za úkol posílit agentura Outbreak. Šestičlenný tým interních a externích tvůrců sportovního obsahu vede Pavel Latoň v dvojroli senior social media manager a sport content editor. „Prostřednictvím úspěšného obsahu bychom chtěli ještě rychleji reagovat na nejrůznější sportovní události,“ uvedl Petr Račák, group social media manager Fortuny. Sázková kancelář působí V Česku, na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a Chorvatsku.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce