Kreativní agentura Outbreak od prosince spolupracuje s developerskou společností JRD, která působí v oboru nízkoenergetické a energeticky pasivní výstavby. Půjde o celkový repositioning značky a posílení renomé JRD na českém rezidenčním trhu. Image komunikaci, content a projektové kampaně má na starosti Tereza Stará, account director Outbreaku. „Agentura Outbreak nás ve výběrovém řízení přesvědčila svým netradičním konceptem, kterým se odlišovala od ostatních,“ komentuje výběr agentury Pavel Krumpár, obchodní ředitel JRD.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce