Kreativní agentura Outbreak od prosince spolupracuje s developerskou společností JRD, která působí v oboru nízkoenergetické a energeticky pasivní výstavby. Půjde o celkový repositioning značky a posílení renomé JRD na českém rezidenčním trhu. Image komunikaci, content a projektové kampaně má na starosti Tereza Stará, account director Outbreaku. „Agentura Outbreak nás ve výběrovém řízení přesvědčila svým netradičním konceptem, kterým se odlišovala od ostatních,“ komentuje výběr agentury Pavel Krumpár, obchodní ředitel JRD.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden