Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Outbreak vyhrál aktivační kampaň Milky

Kampaň čokolád si agentura vybojovala netradičně v „boxerském“ ringu.

V boxérně Mudroch Team v bývalé Škodově továrně na pražském Smíchově. Vpravo Tomáš Votruba z TL5 Digital, v tureckém sedu Daniel Farkaš z Outbreaku

V boxérně Mudroch Team v bývalé Škodově továrně na pražském Smíchově. Vpravo Tomáš Votruba z TL5 Digital, v tureckém sedu Daniel Farkaš z Outbreaku

Vítězem výběrového řízení na aktivační kampaň velkých tabulkových čokolád Milka se stala agentura Outbreak. V tendru se potkala s agenturami PR Konektor a TL5. Ty dál pracují na ostatních aktivitách Milky. Aktivační kampaň by měla být jednou z největších kampaní Milky v letošním roce, její zadání zní Velké čokolády Milka zjemní i toho největšího drsňáka.

Podle spolumajitele Outbreaku Daniela Farkaše zabodovala jeho agentura díky tématu, které „má společenský přesah a zároveň se dotýká všech cílových skupin“. Pořádající korporace Mondelez realizovala tendr netradičně v boxerském ringu v bývalém Škodově závodě na pražském Smíchově.