Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Outbreak vyhrál tendr dodavatele energií Alpiq

Account z Outbreaku Nikola Koubková a kreativní ředitel Martin Pasecký

Account z Outbreaku Nikola Koubková a kreativní ředitel Martin Pasecký

Agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení značky Alpiq. Švýcarská skupina Alpiq s víc než stoletou tradicí je jednou z největších energetických společností v Evropě, která produkuje jen elektřinu bez obsahu uhlíku. Během loňska začala dodávat elektřinu a plyn koncovým zákazníkům nově také v Česku. Outbreak dodá positioning značky a postará se o marketingovou komunikaci. „Agentura nás přesvědčila osobitě přímým postojem ke spolupráci. Ten v průběhu výběrového řízení rychle dospěl k silnému konceptu,“ komentuje výběr agentury Vladimír Holeček, head of product & marketing v Alpiqu.