Agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení značky Alpiq. Švýcarská skupina Alpiq s víc než stoletou tradicí je jednou z největších energetických společností v Evropě, která produkuje jen elektřinu bez obsahu uhlíku. Během loňska začala dodávat elektřinu a plyn koncovým zákazníkům nově také v Česku. Outbreak dodá positioning značky a postará se o marketingovou komunikaci. „Agentura nás přesvědčila osobitě přímým postojem ke spolupráci. Ten v průběhu výběrového řízení rychle dospěl k silnému konceptu,“ komentuje výběr agentury Vladimír Holeček, head of product & marketing v Alpiqu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval