
Práce na značce Linet vede v agentuře kreativní ředitel Martin Pasecký
Ve výběrovém řízení značky Linet zvítězila agentura Outbreak. Linet je největší světový výrobce zdravotnických lůžek, které slouží ve víc než sto zemích. Outbreak v příštím roce dodá positioning a brandové i produktové kampaně pro USA, kde má značka největší růstový potenciál, a pro další klíčové zahraniční trhy. Práce na značce vedou Nikola Koubková a kreativní ředitel Martin Pasecký.
„Outbreak na výběrové řízení dorazil už s promyšlenými hypotézami na řešení našich otázek a problémů. Přesvědčila nás jejich pragmatičnost a otevřenost. Proto jsme je vybrali jako strategického kreativního partnera,“ přiblížil Vladimír Soukup, marketingový ředitel Linetu.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
