
Práce na značce Linet vede v agentuře kreativní ředitel Martin Pasecký
Ve výběrovém řízení značky Linet zvítězila agentura Outbreak. Linet je největší světový výrobce zdravotnických lůžek, které slouží ve víc než sto zemích. Outbreak v příštím roce dodá positioning a brandové i produktové kampaně pro USA, kde má značka největší růstový potenciál, a pro další klíčové zahraniční trhy. Práce na značce vedou Nikola Koubková a kreativní ředitel Martin Pasecký.
„Outbreak na výběrové řízení dorazil už s promyšlenými hypotézami na řešení našich otázek a problémů. Přesvědčila nás jejich pragmatičnost a otevřenost. Proto jsme je vybrali jako strategického kreativního partnera,“ přiblížil Vladimír Soukup, marketingový ředitel Linetu.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír
