
Práce na značce Linet vede v agentuře kreativní ředitel Martin Pasecký
Ve výběrovém řízení značky Linet zvítězila agentura Outbreak. Linet je největší světový výrobce zdravotnických lůžek, které slouží ve víc než sto zemích. Outbreak v příštím roce dodá positioning a brandové i produktové kampaně pro USA, kde má značka největší růstový potenciál, a pro další klíčové zahraniční trhy. Práce na značce vedou Nikola Koubková a kreativní ředitel Martin Pasecký.
„Outbreak na výběrové řízení dorazil už s promyšlenými hypotézami na řešení našich otázek a problémů. Přesvědčila nás jejich pragmatičnost a otevřenost. Proto jsme je vybrali jako strategického kreativního partnera,“ přiblížil Vladimír Soukup, marketingový ředitel Linetu.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
