Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Outbreak vyhrál značku Beliema od Walmarku

Textařka Anna Soukupová a art director Rado Sládek

Textařka Anna Soukupová a art director Rado Sládek

Agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení značky léčby kvasinkových a bakteriálních vaginálních infekcí Beliema společnosti Walmark. Zadáním byl návrh komunikačního konceptu pro launch nového produktu, včetně návrhů pro jednotlivé komunikační kanály. Výzkumná agentura Simply5 koncepty testovala v Česku, Maďarsku a Rumunsku a koncept Outbreaku v testech zvítězil. „Pro řadu našich značek prosazuje místo běžného přístupu v kategorii ‚problém-řešení‘ optimistický přístup a i zde s ním uspěl v testech a nás nejvíce oslovil,“ podotkla k výběru agentury Lenka Čmejlová, category marketing manager. Na tendru se podíleli textařka Anna Soukupová, art director Rado Sládek, kreativní ředitel Martin Pasecký, senior account Tereza Stará a stratégové Daniel Farkaš a Ivo Laurin. Outbreak už v minulosti získal od Walmarku práci pro značky Biopron a Prostenal.