Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Outbreak začne propagovat server Prace.cz

Agentura zvítězila ve výběrovém řízení společnosti LMC na nadlinkovou kampaň.

Agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení společnosti LMC a bude zajišťovat kompletní kreativu podzimní nadlinkové kampaně pro značku Prace.cz. Médiář o tom informoval spolumajitel Outbreaku Ivo Laurin.

Zadavatel podle něj vybíral celkem z pěti konceptů od tří agentur. Kampaň bude podle manažerky značky Hany Kostovičové reagovat na změnu situace na trhu práce – hlad po zaměstnancích v době klesající nezaměstnanosti.

Kampaň bude první kampaní Outbreaku pro Prace.cz, avšak úplně neznámí si oba subjekty nejsou. Outbreak již několik měsíců pracuje i na multikanálové kampani pro Jobs.cz (druhá značka společnosti LMC) a BTL produkční agentura Extroverts (sestra Outbreaku) již loni pro Prace.cz realizovala roadshow v ulicích 72 měst v netradiční spolupráci s ambasadory značky namísto hostesek a promotérů.