Agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení společnosti LMC a bude zajišťovat kompletní kreativu podzimní nadlinkové kampaně pro značku Prace.cz. Médiář o tom informoval spolumajitel Outbreaku Ivo Laurin.
Zadavatel podle něj vybíral celkem z pěti konceptů od tří agentur. Kampaň bude podle manažerky značky Hany Kostovičové reagovat na změnu situace na trhu práce - hlad po zaměstnancích v době klesající nezaměstnanosti.
Kampaň bude první kampaní Outbreaku pro Prace.cz, avšak úplně neznámí si oba subjekty nejsou. Outbreak již několik měsíců pracuje i na multikanálové kampani pro Jobs.cz (druhá značka společnosti LMC) a BTL produkční agentura Extroverts (sestra Outbreaku) již loni pro Prace.cz realizovala roadshow v ulicích 72 měst v netradiční spolupráci s ambasadory značky namísto hostesek a promotérů.