Agentura Outbreak Ivo Laurina a Daniela Farkaše zvítězila ve výběrovém řízení poskytovatele nebankovních úvěrů Cetelem na kreativní reklamní agenturu pro Česko a Slovensko. “Pro účast v tendru jsme oslovili celkem jedenáct agentur. Prvního kola se zúčastnily čtyři agentury a v druhém kole jsme pak vybírali mezi dvěma agenturami,“ přiblížil Tomáš Siegler, ředitel marketingu a komunikace akciové společnosti Cetelem ČR.
Prvním výstupem spolupráce má být jarní nadlinková kampaň na osobní půjčku. Kampaň zahrne televizi, online i místa prodeje.
Loni na jaře Cetelem v Česku propagoval osobní půjčku televizním spotem od již zaniklé TBWA Praha. V něm použil předělávku filmového hitu Vladimira Cosmy ze snímku Křidýlko, nebo stehýnko, v podání české skupiny Cartonnage. Kreativci ji pro reklamu upravili, kvůli autorským právům.