Agentura Outbreak zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Mattoni 1873 na strategický koncept a realizaci dlouhodobé komunikace minerální vody Mattoni na sociálních sítích a online. Práce pro klienta povedou Tereza Stará a Pavel Latoň.

Tereza Stará

Pavel Latoň
Výběrového řízení se zúčastnily tři agentury. „Z prezentovaných konceptů nás jednoznačně oslovila cesta Outbreaku. Prezentovali silný názor a strategii, která přesahovala náš původní brief. Ukázali nám, jak vdechnout život naší značce prostřednictvím social media a online prostoru,“ říká Miroslava Moravcová, senior manažerka značky Mattoni.

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Odstartuje 8. února
Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Ulrych a Oravčíková povýšili
TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Do čela nového týmu pro social media