V Ostravě v ulici Hlučínská se ve čtvrtek 22. listopadu otvírá Outlet Arena Moravia. Jedná se o největší outletové centrum v Moravskoslezském kraji, momentálně zahrnuje 51 obchodů, převážně módních značek. U nich mohou návštěvníci nakoupit se slevou 30 až 70 % po celý rok a pak také využít doplňkové služby jako nehtové studio, optiku, drogerii, výběr občerstvení a kaváren a také až 800 parkovacích míst. Jezdí tam tramvaj a z centra Ostravy kyvadlově autobus. Komfort má doplnit bezbariérový přístup či připojení k internetu přes wifi zdarma.
Jaké všechny značky jsou v outletu
Spádová oblast ostravského outletu zahrnuje 1,5 milionu obyvatel - kromě třetího největšího města v Česku široké okolí Moravy, Slezska, jižní Polsko i západní Slovensko. Nový nákupní areál je čtvrtým outletem v Česku, vedle Fashion Arena Prague Outlet, Prague The Style Outlets a Freeportu v Hatích u Znojma. Právě pražské Fashion Areně se Outlet Arena Moravia podobá, obě jsou oválnou galerií s parkovištěm uprostřed a s krytou pasáží po obvodu. A developer TK Development, který teď otvírá Ostravu, dělal předtím pražský outlet. Správcem je společnost CBRE.
Z módních značek jsou v novém outletu zastoupeny Gas, Gant, Desigual, Blažek či Rip Curl, ze sportovních Adidas, Puma či Bushman, v oblasti krásy a zdraví FAnn, Yves Rocher či Dm drogerie, občerstvit se lze v provozovnách KFC, Burger King, Fruitisimo či Costa Coffee. „Aktuálně otevíráme první fázi projektu, ve které počítáme s přibližně 70 obchody. V nejbližší době pro Outlet Arenu Moravia otevřeme i další značky jako Tom Tailor, Jerem či Levi’s. Brzy přistoupíme k dokončení další etapy výstavby, ve které rozšíříme nabídku o dalších 30 až 40 obchodů,“ říká Michal Blovský z TK Development.
„Zároveň připravujeme návrh dětského hřiště a dětského koutku. Současně intenzivně jednáme o zřízení druhého dopravního napojení objektu na dopravní infrastrukturu,“ doplňuje Mogens Pedersen, generální ředitel TK Development.