“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Prostějovskému lihovaru Kleiner dělá PR Accedo

Úkolem PR agentury bude informovat o malosériových ovocných destilátech.

Rodinná ovocná destilerie Kleiner si na PR vybrala agenturu Accedo Czech Republic Communications. Ta jí má budovat pozitivní image značky Distillery Kleiner v segmentu ovocných destilátů a současně spustit produktovou komunikaci zaměřenou na hotely a restaurace i na širokou veřejnost. Na starosti bude mít dále kompletní řízení vztahů s médii, plánování komunikačních strategií a dalších nástrojů public relations. 

“Naším cílem bude posilovat povědomí o značce Distillery Kleiner a zejména o jejích  malosériových  ručně vyráběných ovocných destilátech,” uvedl šéf a menšinový spoluvlastník Accedo Ondřej Hampl (Accedo Czech Republic vlastní z 90 % rakouská síť Accedo Holding, Hampl drží 10 %.). Klient agenturu přímo oslovil, smlouva není časově omezena.