Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Prostějovskému lihovaru Kleiner dělá PR Accedo

Úkolem PR agentury bude informovat o malosériových ovocných destilátech.

Rodinná ovocná destilerie Kleiner si na PR vybrala agenturu Accedo Czech Republic Communications. Ta jí má budovat pozitivní image značky Distillery Kleiner v segmentu ovocných destilátů a současně spustit produktovou komunikaci zaměřenou na hotely a restaurace i na širokou veřejnost. Na starosti bude mít dále kompletní řízení vztahů s médii, plánování komunikačních strategií a dalších nástrojů public relations. 

„Naším cílem bude posilovat povědomí o značce Distillery Kleiner a zejména o jejích  malosériových  ručně vyráběných ovocných destilátech,“ uvedl šéf a menšinový spoluvlastník Accedo Ondřej Hampl (Accedo Czech Republic vlastní z 90 % rakouská síť Accedo Holding, Hampl drží 10 %.). Klient agenturu přímo oslovil, smlouva není časově omezena.