Česká pošta konečně rozhodla o vítězi výběrového řízení na plánování a nákup reklamy. Padesátimilionový rozpočet vyhrála mediální agentura Knowlimits. Informace o tom vyšla dnes v registru veřejných zakázek. Česká pošta vybírala celkem ze tří nabídek.
Předmětem veřejné zakázky je dvouleté zajištění plánování a nákupu mediálního prostoru pro reklamu a reklamní kampaně České pošty a služeb souvisejících s touto činností. Česká pošta vypsala tuto zakázku letos na jaře už potřetí během dvou let. V předchozím tendru neobdržela žádnou nabídku.
Česká pošta už potřetí hledá mediálku. Nabízí padesát milionů
Agenturu Knowlimits spoluzaložili Jan Vidím (syn bývalého poslance ODS téhož jména), grafik Rudolf Mihle mladší a Martin Kurzweil, kteří její vznik plánovali údajně už na střední škole. Jejich komunikační skupina působí v současnosti v regionu střední a východní Evropy, zahrnující Česko, Slovensko, Polsko a Maďarsko.